Із Жмеринки можна буде доїхати поїздом до Ізмаїла (через Затоку, Білгород-Дністр., Арциз)
Поїзд №243/244 Київ-Ізмаїл через Білгород Дністровський курсуватиме уже з 23 вересня 2016 року. У поїзді будуть вагони люкс, купе і плацкарт.
з 23/09/2016 щоденно
17.06 Київ Пас. 09.54
19.50 2 19.52 Козятин 1 07.32 2 07.34
20.44 4 20.48 Вінниця 06.36 5 06.41
21.30 4 21.34 Жмеринка Пас. 05.48 5 05.5322.50 2 22.52 Вапнярка 04.19 19 04.38
23.10 2 23.12 Крижопіль 03.52 2 03.54
23.28 2 23.30 Рудниця 03.38 2 03.40
23.50 2 23.52 Кодима 03.15 2 03.17
00.16 2 00.18 Слобідка 02.50 2 02.52
00.49 2 00.51 Котовськ-Жм. 02.23 2 02.25
02.19 2 02.21 Роздільна 1 00.50 2 00.52
03.20 25 03.45 Одеса-Гол. 22.24 89 23.53
04.51 2 04.53 Барабой 21.36 3 21.39
05.08 9 05.17 Кароліна-Бугаз 21.24 2 21.26
05.35 12 05.47 Бугаз 21.12 2 21.14 (смт. Затока)
06.08 20 06.28 Білгород-Дніст. 20.35 20 20.55
07.16 2 07.18 Сарата 19.40 7 19.47
07.41 20 08.01 Арциз 18.56 20 19.16
08.49 2 08.51 Дзинілор 18.03 2 18.05
09.50 Ізмаїл 17.06
Вартість проїзду від Жмеринки до Ізмаїла коливається від 100 грн. за плацкарт до 500 грн. за люкс і залежить також від дня тижня і дати.
Більше того, в Жмеринку є чим під'їхати: Або електричкою Гречани-Жмеринка за 18 грн. (відправлення з Гречан 17.09, від вокзалу - 17.28, із Ракового 17.33, в Жмеринці о 19.35), або ж трохи дорожче яким-небудь пасажирським поїздом.
До речі, туристичний потенціал поїзда Київ-Ізмаїл безмежний: Кароліно-Бугаз, смт. Затока Одеської області (станція Бугаз), Дністровський лиман (ст. Барабой біля Овідіополя і ст. Білгород-Дністровський), Аккерманська (Білгородська) фортеця, гирло Дунаю. Якщо дозволятиме погода, можливо, хтось ще повертатиметься цим поїздом у вересні з моря. Станція Ізмаїл є незамінною для тих, кому потрібно в Болград, Кілію, Вилкове, Рені. До речі, в радянські часи колишня Ізмаїльська область вважалася "закритою", як прикордонна зона.
Анна
Анонім reply Анна
Заради справедливості, туристи в Білгородську фортецю їдуть і зимою.
У колишній Ізмаїльській області живе майже мільйон людей. Не відмінять.
2) в травні цього року не встигли. Треба було до наступного року відкласти.
3) чому одразу дебільна? а може, дебільні ті, хто вибрав владу, яка за 25 років не закупила жодного вагона? Яка щедро роздала пільги, але сама ж їх і не компенсовує.
4) ПОЇЗД - НЕ АВТОБУС.
не повірите, причина майже смішна:
Одеська залізниця не дозволяла пустити поїзд, поки не було вирішено питання, де заправляти воду в туалети, бо в Ізмаїлі немає такого обладнання. На станції Одеса-Головна, яка є тупіковою, можливості заправки теж немає, бо свої поїзди одесити заправляють в депо на станції Одеса-Застава-Перша.
Зараз вздовж колій спеціально протягують шланги, щоб така можливість була. Все для пасажирів, які навіть не оцінять.
Уявіть, які мають бути шланги, щоб за півгодини заправити по кубу воду в кожен із 14 вагонів.
Не подобається - їде "не дебільним" "еталоном" без туалету, сидячи, кругами через Умань і за 500 грн., тобто за ціною люкс-вагону ;)
Анна reply Анонім
Анонім reply Анна
В тому-то й справа, що для відпочиваючих в Затоку з Одеси курсує сім електричок, а це саме для місцевих мешканців Ізмаїлу, Арцизу, Сарати, які часто подорожують до Одеси та до столиці
юлия пасечник
Мабуть читач не те місто вибрав, коли новину заливав
Анонім reply юлия пасечник
коли приїжджали до Одеси зранку, і чекали аж до 16 з копійками поїзда Одеса-Ізмаїл по днях тижня, і приїжджали до Ізмаїлу опівночі - було класно?
Кого ця тема не стосується - не читайте.
Криштопівка reply юлия пасечник
Раніше не було і такої можливості.
Хто ніколи не добирався в Ізмаїл, тому не зрозуміти. Ви хоч раз пробували туди проїхати маршруткою по дорозі без покриття з ямами по коліно?
Анонім reply Криштопівка